????در واقع کدهای UTM یا Urchin tracking
module تکست های کوچکی هستند که به انتهای URL ها اضافه می شوند و به شما
کمک می کنند تا ترافیک وب سایتی که از طریق کلیک برروی این URL ها به سایت
شما وارد می شود را ردیابی کنید.
این کد اطلاعات مختلفی به گوگل آنالیتیک ارسال میکند و توسط گوگل آنتالیتک به صورت یک گزارش جامع در اختیار ما قرار میگیرد.
لینک UTM دارای پارامترهای مختلفی است که با استفاده از این پارامترها
میتوان تشخیص داد که کاربری که وارد این شده آیا از کمپین ایجاد شده بوده
یا مستقیم از طریق وب سایت وارد شده است؟
اگر از کمپین وارد شده، ورودی
از کدام سایت بوده و روی کدام بنر کلیک کلید کرده است؟ آیا بنری که در هدر
قرار گرفته است، بیشترین کلیک و ورودی را به ما میدهد یا بنری که در
گوشهای از سایت یا انتهای مطالب قرار دارد، بیشترین بازده را به ما
میدهد؟
با استفاده ازلینک UTM میتوان به آسانی به تمامی این سوالات پاسخ داد.
با ما همراه باشید روزی ۱ مطلب مفید و آموزنده در این سایت
Recent Comments
No comments
Leave a Comment